Re: lug-bg: 2 squida za EON

  • Subject: Re: lug-bg: 2 squida za EON
  • From: palov@xxxxxxxxxx (Petko Alov)
  • Date: Sun, 13 Aug 2000 11:26:44 +0300

On 12 Aug 2000, at 10:14, gggg ggg wrote:

> imam 2 satelitni karti ot tezi ,koito rabotiat s EON.
> Ideiata mi e slednata:
> iskam da naprawia 2-ta squida ,koito rabotiat s tezi
> kati da se poddurjat wzaimno,t.e. kogato edinia
> transponder ne  mi otgowaria squida ot saotwetnata
> mashina da se obrashta , kam squida na drugata karta.
> dosega probwah razni neshta - nishto kato kraen
> rezultat

Parvo - kakvi neshta? parent/sibling otnosheniya, nay
veroyatno... samo che te rabotyt *predi* ediniya squid da
tragne da se obrashta kam transpondera i da ustanovi che
go nyama.

I mi se struva che sas sredstvata za conf. na squid edva li
shte stane neshto. Eventualna ideya (chisto teoretichna i
nay-veroyatno neefectivna...):

(1) Configurirash dvata squida kato siblingi (tova e dobre
pri vsyakakvo polozhenie)

(2) Podgotvyash rezervni conf filove, kadeto vseki e
konfiguriran kato child na drugiya.

(3) v cron slagash neshto koeto se izpalnyava chesto
(kolkoto chesto mozhesh da si go pozvolish bez da
zatrudnyavash mashinata) i proveryava vrazkata chrez
*2te* linii - ako ednata lipsva, podmenya squid.conf na
lipsvashtata liniya s rezervniya i restartira proxito (ako
tryabva, i dvete); kogato vrazkata se poyavi -
vazstanovyava originalnata conf. Ako i dvete linii lipsvat,
ostavya neshtata kakto sa si (da ne stane nyakoya boza...)

Az taka gi vizhdam neshtata

Regards,

Petko

Petko S. Alov