Re: lug-bg: SQUID and direct line for .bg

  • Subject: Re: lug-bg: SQUID and direct line for .bg
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Mon, 21 Aug 2000 13:59:23 -0700 (PDT)

neka az wi popitam neshto ,kato se zagowori pak za
EON.

imam dwe sat karti kam EON na dwe mashini sas 2
squida,kak moje da gi nakaram da se slediat i kogato
ednoto padne da se prenaso4wa kam drugoto proxy?
polu4ih predi wreme edno predlojenie , koeto biah
probwal predi towa, no e mnogo darwarsko da se
razmeniat failovete( stawa wapros za smiana na
squid.conf i *.ini na kartata),pak i ne raboti dobre.

edinstwennoto ,koeto moje dami e kriterii e pinga kam
tekushtoto proxy na EON.Kogato go ima -raboti,kogato
go niama - losho.
ponapisah malko software, no problema mi doide ot
razli4nite REPLY's na pinga ,koito mi se wrushtat,a
oshte po mazano stawa ako ima tunelling ili redirect
ili filtering.Ne e  vazmojno da predwidia kakuw shte
mi e REPLY ot pinga.

vsiakakuw help shte mi e ot polza,pak i ne samo na
men,koito me e molil za EON-help ne sam
otkazwal.Vednaj dori biah za riba i nastroiwah po
telefona na edino poznato ISP sat-a - to si beshe za
dokumentirane w BG-internet analite :-))
frazi ot roda "dobre de kak moje da ti kalve,kato az
niamam ping ...."

REGARDz
georgi