Re[2]: lug-bg: GPL

  • Subject: Re[2]: lug-bg: GPL
  • From: lug-bg@xxxxxxxxxxxx (Victor Senderov)
  • Date: Tue, 22 Aug 2000 12:30:31 -0400

Hello,

Tuesday, August 22, 2000, 10:25:53 AM, you wrote:

SN> Absolutno viarno. Viarno e obache che US e stranata kadeto nai-mnogo se sudiat.

SN> Svetoslav

Ok. Blagodaria za raziasneniata na vsicki, koito otgovoriha. Otnosno
US pravoto i m/unarodnoto -- tova za precedentite e mnogo interesna
tema (imashe niakakuv razkaz pisan ot A. Asimov po vuprosa dali duhove
imat zakonnoto pravo da obitavat kusti....), obace edno ne mi stana
iasno -- dokolkoto stava duma za copyright i patento pravo, ednakvi li
sa zakonite navsiakude po sveta (bez znacenie dali precedentite
stavat zakoni ili ne, tova niama nisto obsto s copyright)? Primerno,
procetoh, ce nekoi si patentoval exclusive or pri otpecatvane na
ekrana (predpolagam v US). Tova oznacava li, ce software, koito sum go
napisal v BG, niama pravoto da izpolzva vuprosnia exclusive or?

--
Best regards,
 Victor                            mailto:keuh@xxxxxxxxxxxx