Re: lug-bg: SQUID and direct line for .bg

  • Subject: Re: lug-bg: SQUID and direct line for .bg
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Wed, 23 Aug 2000 01:41:00 -0700 (PDT)

mersi za hubawite dumi , no az iskah malko help za
Squid - nishto po-ve4e za EON ,oper. sistemi i loshi
dostaw4ici.

prosto za info: EON polzwat BSD ,Squid 2.3
stable,MAC/IP filtering machine.Pinga ne e iz4eznal i
niama da iz4ezne.Osven po MAC mojesh da se logwash i
po IP ,i waobshte ne e bawno.dwete mi karti sa na edin
konvertor (edna 4inia) ,az sashto mislia da slagam
3-ta karta , neznam dali sam maniak , pri polojenie
,4e towa mi oswobojdawa 80% ot trafika i klientite si
tegliat sredno s 10k za wseki.

Edno vreme mislia ti beshe tozi ,koito razprawiashe da
ne si 4eshem ezicite w lista,pak kakwo stana sega?

georgi