lug-bg: dvb + squid

  • Subject: lug-bg: dvb + squid
  • From: semnik@xxxxxxxxxxx (semnik@xxxxxxxxxxx)
  • Date: Wed, 23 Aug 2000 19:19:13 +0300

dobar den
nie sme grupichka ot okolo 10-tina choveka i iskame da si pusnem
internet v mrejata prez dvb i modem za nazemna linia.
Iskame da ima denonoshno internet zatova ni triabva neshto koeto da
darji liniata prez cialoto vreme online v smisal kato se razpadne vrazkata
da ia digne i kogato ima vrazka no niama priemane v smisal telefonna
vrazka ima no niama internet da disconectva i reconcetva.
Znachi vaprosite sa mi slednite : kak da konfigurirame squida i koia
negova versia e nai udachno da izpolzvame, kak moje da se sledi
trafika koito minava prez DVB-to, ima li nachin da se opredeli na seki
primerno da moje da polzva po 0.5 kb/s za prashtane ot modema i 5
kb/s za priemane prez DVB.
ako ima neshto drugo koeto mislite che moje da e ot polza na sistemnia
administrator pishete
sistemata na koiato e dvb kartata e k6-2/300 6.4 GB HDD s3 trio 3d
video card ne2k savmestima netcard i samata karta e SkyMedia 200 D
na Telemann. Linuxa na koito sme se spreli e Slack 7
blagodaria vi mnogo na vsichki