Re: lug-bg: dvb + squid

  • Subject: Re: lug-bg: dvb + squid
  • From: itodev@xxxxxxxxxx (Ivan Todev)
  • Date: Mon, 28 Aug 2000 09:42:29 +0300

Problema se reshava eto taka:

pravish tri faila sqiud.conf squid.113, squid.114, squid.115,
konfigurirani za vseki transponder.
Odelno pravish tri faila SkyData.XXX, nastroeni
za vseki transponder, bez IPAdress =
pravish i edin fail tansp.num, koito sadyrja nomera na transpondera.

Sega e vreme da napisheh faila ip-up.local, koito se vika ot faila ip-up,
koilto se vika ot pppd. (pisha go po pamet, zatova moje da se naloji da go
proverish)

#! /bin/sh
# Tova e skeleta na /etc/ppp/ip-up.local.
# Triabva da opravish pytishtata i dr.
###################################

TRANSP=`cat tansp.num`
killall SkyData >/dev/ttyS10 2>&1
cp -p SkyData.$TRANSP SkyData.ini
echo "IPAddress = $4" >>SkyData.ini
SkyData >/dev/ttyS10 2>&1 &

cp -p squid.$TRANSP /etc/squid.conf
/sbin/init.d/squid reload >/dev/ttyS10 2>&1
# ili moje bi /etc/rc.d/squid reload

Sega s Alt-F10 minavash na 10-ta konzola i
gledash kvo stava, dokato se connectvash/rekonektvash

Ako imash problemi, shte ti izpratia moite failove,
koito sa nastroeni za SuSE 6.4 i rabotiat veche 1 mesec
sys SkyMedia 300D.

Uspeh,
Todev