Re: lug-bg: mail client

  • Subject: Re: lug-bg: mail client
  • From: v_valchev@xxxxxxxxxx (Valentin Pavlov)
  • Date: Fri, 1 Sep 2000 20:10:12 +0300

> Hi,
> Tova nesto go sendnah vcera, ama sigurno ne e minalo... Sega majnah
> sendmaila i sendvam prez ISP-to, da vidim kakvo shte stane :)).
>
> Imam slednia problem. Triabva mi e-mail reader, koito da poddurzha
> slednite iziskvania:
> 1) multiple POP accounts
> 2) PGP
> 3) da ne e pod X
Ami kato cheta .. mislq che ti trqbva pine ... makar che az lichno nikak ne
go haresvam.
Estestveno mozesh da probvash i mutt. Kakvo moze go ima tuk ->
http://mutt.org/#features
Ne znam dali i dvete poddyrzat multiple pop accounti .. ama zashto ne
izpolzvash fetchmail?
Ako pyk si fen na emacs polzvai gnus.

> Osven tova mi triabva i news reader, koito da poddurzha mutliple news
> servers i da ne e pod X.
Ami sigurno ima mnogo news readeri ... i nito edin ot tqh ne znam. Na
freshmeat.net obache sigurno se namirat.
Inache ako iskam da si procheta nqkoj news pod linux polsvam lynx. Bydi
siguren che raboti.

> I oste nesto -- ako niakoi znae -- kude se durzhat ppp parolite vuv
> RedHat?
ne mislq che e tolkova ot znachenie kakva e distribuciqta ..
mai che vsichko shto se otnasq do pppd se namira v /etc/ppp
tam bi trqbvalo da imash papsecrets ili chapsecrets

bye, do... sled iztreznqvane