Re: Re: lug-bg: parvi stapki

  • Subject: Re: Re: lug-bg: parvi stapki
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Thu, 7 Sep 2000 15:25:02 +0900

On Wed, Sep 06, 2000 at 01:11:10PM +0200, ISM Kolemanov, Ivan wrote:
|Problemat e kak i kakvo da instaliram i konfiguram,
|taka che da otkriva instinskite IPta ot spoofnati IP adressi ?

Ìèñëÿ, ÷å íÿìà òàêúâ íà÷èí ñàìî ñúñ ñâîè ñèëè äà ãî íàïðàâèø.  Òðÿáâà
ïðîâàéäåðà äà òè ñúäåéñòâà çà äà ãî îòêðèåø, à íàé-ëîãè÷íî å è ñàìèÿò
ïðîâàéäåð äà ãè ôèëòðèðà. Âñúùíîñò àç íå ìîãà äà äîïóñíà, ÷å ìîæå äà
èìà íÿêîé ñåðèîçåí ïðîâàéäåð, êîéòî äà íå ãî ïðàâè.  È äà íå ãî ïðàâè
òîé, íàãîðå ïî "æèöàòà" 100% ãî ïðàâÿò.  Çàòîâà ìè ñå ñòðóâà, ÷å
èñòèíñêèÿ èçòî÷íèê íà òàêèâà ïàêåòè å íÿêúäå ìíîãî áëèçî (â ñìèñúë
'hops") äî òåá. Òîâà å èëè íÿêúäå ïðè òåá ñàìèÿ, èëè íÿêîé â òâîÿ
ïðîâàéäúð, ìîæå áè âúâ âúòðåøíàòà ìðåæà íà òâîÿ ïðîâàéäúð. Òîâà å òàêà
äà ñå êàæå ëîãè÷íî çàêëþ÷åíèå.  Íà ïðàêòèêà ìîæå äà å èíà÷å... äå äà
çíàì...

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

Mislia, che niama takuv nachin samo sus svoi sili da go napravish.  Triabva
provaidera da ti sudeistva za da go otkriesh, a nai-logichno e i samiiat
provaider da gi filtrira. Vsushtnost az ne moga da dopusna, che moje da
ima niakoi seriozen provaider, koito da ne go pravi.  I da ne go pravi
toi, nagore po "jicata" 100% go praviat.  Zatova mi se struva, che
istinskiia iztochnik na takiva paketi e niakude mnogo blizo (v smisul
'hops") do teb. Tova e ili niakude pri teb samiia, ili niakoi v tvoia
provaidur, moje bi vuv vutreshnata mreja na tvoia provaidur. Tova e taka
da se kaje logichno zakliuchenie.  Na praktika moje da e inache... de da
znam...

--JS

-- --> End of translated message <-- --