Re: lug-bg: ALSA-YMF724

  • Subject: Re: lug-bg: ALSA-YMF724
  • From: ice@xxxxxxxxx (Iceman)
  • Date: Wed, 13 Sep 2000 10:26:20 +0300

Az imam YMF724 pone ot godina , i pyrvo beshe sys cracked OSS drivers , sled
kato izleze ALSA 0.8.5a s fix za Yamaha 724h , si podkarah Yamahata bez
"osobeni" problemi proiztichashti ot nedostatychno chetene na readme-to :).
Sled kato go prochetoh oshte vednyj i oshte vednyj (pak po syshtiq nachin , po
diagonal ) , otidoh na mailing lista na ALSA-PROJECT i sled edin dva dena
tyrsene edin mnogo mydyr member be posyvetva da procheta Readme-to po obraten
diagonal i reshenieto shte izkochi . Taka i stana  , ta izvoda e chetene mu e
majkata ili ostavi drug da ti go napravi :) . Kakto i da e v moq sluchaj tyj
kato imah previous instalation na OSS i bqh kazal na ALSA-ta za supportva
prolojeniq za OSS , bqh zabravil za insertna modulite za SND-PCM-OSS i
SND-MIXER-OSS . Misleh si che kato shte e ALSA da e ALSA i syvsem zabravih za
OSS . Kakto i da e vpechatleniqta mi za novite driveri na ALSA za YMF724 e
po-losho ot tezi na OSS. Pri preminavane ot task na task ( pod X ) , ili
otvarqne na novo prilojenie se chuva prekysvane :( na sounda , inache vsichko
si e OK.  pri rovene iz mailing lista na ALSA , popadnah na edin script kojto
instalira vsichko neobhodimo ot paketite na ALSA svyrzani s YMF724 sys vsichki
neobhodimi nastrojki. No beshe predi nqkolko meseca i ne mojah da go otkriq :(.
Eto ti mojte nastrojki , dano da ti pomognat .

v nqkoj ot rc.d-ta za Start-Up

/sbin/modprobe snd-card-ymfpci
/sbin/modprobe snd-pcm-oss
/sbin/modprobe snd-mixer-oss
/usr/sbin/alsactl restore

service:~# cat /etc/modules.conf |less
#ALSA native device suppport
alias char-major-116 snd
options snd snd_major=116 snd_cards_limit=1
alias snd-card-0 snd-card-ymfpci
options snd-card-ymfpci snd_index=0 snd_id="YMFPCI"

#OSS/Free setup
alias char-major-14 soundcore
alias sound-slot-0 snd-card-0
alias snd-service-0-0 snd-mixer-oss