  • Subject: Re: lug-bg: IRC-kanal
  • From: nako@xxxxxxxxxxxxx (Chaos)
  • Date: Thu, 14 Sep 2000 12:45:39 -0700

: Ne sam saglasen s Chaos - kanala triabva da e otvoren i da si lichi
: otdaleche za kakvo stava duma - za pomosht za Linux.

#linuxhelp e tochno za tova.
Ako niakoi shte pomaga da hodi tam.
Ako niakoi tyrsi pomosht - pak tam.
Ne vijdam kakyv e smisylyt da se pravi NOW takav kanal.
Misleh si che govorim za kanal na LUG-BG !!!
Vsyshtnost ne mi e iasno kakvo ochakvash TI ot tozi kanal?

Moje bi ako vseki si kaje mnenieto kakvo ochakva da poluchi ot takav
kanal
shte se razbirame malko poveche.
A moje bi  LUG-BG niama nujda ot nikakvi kanali

Vypros, zadaden /primerno/ w #lug-bg - eventualno poluchava otgovor.
Podatela na vyprosa e dovolen - zakyrpil e polojenieto.
I posle nishto.
Ako az ne sam bil po tova vreme v kanala, nauchavam  - NISHTO

V syshtoto vreme vsiaka edna diskusia v mail-listata ia prochitame
VSICHKI
Dori i niakoi da ne se interesuva konkretno ot tekushtia vpros zadaden
v lug-bg
vseki moje da go prochete - i vyprosyt i otgovorite.
Povecheto vreme zadavanite vyprosi v lug-bg ne me vylnuvat, no tova ne
prechi da nauchavam
neshto novo.

Kakto i da e, predpochitam da me nauchat da lovia ribi, otkolkoto da
mi dadat edna riba.

: Ako si mislite che znanieto e neshto koeto nepremenno triabva da
: izstradash za da poluchish - ami probvai da izhvarlish vsichkite si
: uchebnici i da pochnesh nanovo - ebi mu maikata na Koshi -
teoremkite si
: gi izmisliai sam.
: Ako iskash da pomagash - pomagai. Ne prechi na drugite.
: Ako iskash niakoi da pochne da polzva linux - pomogni mu.
: Ebati Pitagoreistvoto - da ne mozhe vseki da vleze v kanala. Oshte
malko
: i 7 godini niama da mozhe da zadava vaprosi a samo da slusha
: "znaeshtite".
?????

: Koi shte opredeli znaeshtite? Osven tova - ako si mislish che
triabva da
: karash horata da izpalniavat niakakva slozhna procedura za da
poluchat
: pomosht - zabravi. Shte ti tegliat edna maina i shte ostanat s losho
: vpechatlenie.
: Kogato kupuvash softuer - obinoveno ti se dava poddryzhka - da
rechem po
: telefonna linia. Niama da sporim kakvo e polozhenieto v Balgaria.
Viarno
: che horata si plashtat za tova, nai-veroiatno ti pari niama da
: poluchish. No ako iskash da privlechesh niakoi - ne triabva da go
: otblaskvash ili da vavezhdash niakakav elitarizam ili ierarhia.
: Linux ne e underground ideia - tova si e pecheleshta operacionna
: sistema.
:
: Sasho
:
: Chaos wrote:
: >
: > I vse pak triabwa da se izmisli nachin da ne moje wseki
: > da se nabuta w kanala.
: > A i kanala da NE se kazva #lug-bg,  triabwa da e niakoe po
nevzrachno
: > ime.
: > Prosto po moe mnenie, ne biva da si lichi ot daleche che stava
vypros
: > za Linux.
: >

  • Във връзка с: