Re: lug-bg: firewall and packet forwarding

  • Subject: Re: lug-bg: firewall and packet forwarding
  • From: vanka12@xxxxxxxxx (Ivan Filipov)
  • Date: Sun, 17 Sep 2000 07:55:41 -0700 (PDT)

--- mano <mano@xxxxxxxxxx> wrote:
> Zdraveite.
Zdrasti.
> Toku shto mi doide naum edno neshto, koeto ne znam
> dali moje da se
> osyshtestvi na praktika.
> Stava vypros za slednoto.
> Mnogo ot vas veroiatno imat Linux serveri na
> Internet clubove i veroiatno
> imat problem s poluchavaneto na virusi kato
> LIFE_STAGES.TXT.SHS
Az bih kazal, che pyrwo trqbwa da si slovish nqkoq
nowa wersiq na MIRCa, ako nqmash. Tam imash wyzmonost
da kavesh kakwi fajlowe da priemash, wsichko drugo se
othwyrlq. Tam ukazwash da kavem *.zip,*.gif,*.jpg i
tn. .No tam programata gleda krajnoto razshirenie i
takiwa kato shs ne minawat.
> [...]
> prekara da minava samo prez edin port kato tozi port
> da se sled istriktno
> ot niakakva programa da rechem, koieto shte ignorira
> failove s takova
> razshirenie.
> Podobno na oformianeto na acl pri squid proxy server
> kydeto mogat da se
> zabraniavat zaiavki zavyrshvashti na .exe .zip .com
> .bat .mp3 i etc.
>
> Triabva da se ima v predvid che shte se polzvat IRC
> clienti ICQ i razni
> podobni :)
>
> Ta ako niakoi ima ideia kak da se napravi takova

Za IRC i ICQ movesh da gi prekarash prez neshto
takowa, no spored men shte e mnogo natowarwashto
masinata ,zashtoto shte e hubawo rabotite deto minawat
, ako move i da se prowerqwat :))). (Naj dobriqt
wariant) , inache da sednesh da zabranqwash samo tezi
fajlowe za ICQ ne sym gledal, no predpolagam che
syshto ima nqkakwi wyzmovnosti za ogranichenie.

Vanka.