Re: lug-bg: Niakolko mrezowi karti i kerneli nad 2.2.15

  • Subject: Re: lug-bg: Niakolko mrezowi karti i kerneli nad 2.2.15
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Sat, 23 Sep 2000 05:41:38 -0700 (PDT)

za da pusnesh 2 ili 3 ednakwi karti na edna mashina e
neobhodimo ,kogato kompilirash kernela da naprawish
slednoto(neka za primer da govorim za 3c509 kartite):
v kernel config-a:
<*> Support 3com Cards
<M> 3c509

ako slojish <*> 3c509 towa ozna4awa ,4e shte mojesh da
pusnesh samo edna karta ot tozi tip.
Kogato imash mnogo ednakwi karti na edna mashina
supporta im ot jadroto triabwa da se zarejda kato
modul ,za da moje da se zarejda niakolko pati.
drug e problema , 4e pove4eto ne2000 karti ,koito se
razpoznawaha na jadra ot roda na 2.0.x v novite se
razpoznawat na 50%,koeto namaliawa broia karti , koito
mojesh da slojish na edin linux :-( -zapo4wat da mi
lipswat ISA kartite !
spored men e neobhodimo da si zadadesh IRQ i MAdr na
kartite predvaritelno ,vapreki ,4e ima razni takiwa
kato KUDZU i neznam si kwi oshti,koito se opitwat da
ti nameriat nastroikite na kartata.

Georgi