Re: lug-bg: Game club admin

  • Subject: Re: lug-bg: Game club admin
  • From: vanka12@xxxxxxxxx (Ivan Filipov)
  • Date: Tue, 26 Sep 2000 13:46:53 -0700 (PDT)

--- Georgi Georgiev <skelet_bg@xxxxxxxxx> wrote:
> Izvinete za ne-Linux vaprosa !

Offf towa e mnogo sloven wypros :))).
> Da znaete client-server software za slednoto:
>
> 1. Klienta da raboti pod Windows za komputer v
> game club i da moje da zabraniava/razreshava
> puskaneto
> na igrite (i da spira pusnatite) pri zadavane na
> saotvetna komanda ot servera.
Az na wremeto misleh da prawq takawa boza :).
Resheniqta bqha nqkolko :). 1. Da wzema da si napisha
sobstwen klient kojto da prawi towa. (Ne mi e mnogo po
silite makar che misleh i nqkoj priqtel da hwana da
pomaga:) ). 2. Mislqh chrez nqkoj trqnski kon ot sorta
na BO i podobni da kontroliram komputrite prez client
za Linux. (Opasno e zashtoto , ako imash internet
neznaesh kakwo shte stane :( ). 3. Da izpolzwam nqkoj
ot gotowite, kato obache widq po kakyw nachin se
obryshta kym servera i da napisha oprawlenieto pod
Linux sam. (Move i da stane, no dosta trqbwa da se
razuchawa :( ).

> 2. Servera da e za Linux.
>
> Ako imate info za podoben rod programi (predpo4itam
> open source server, client-a moje i da ne e),
> pishete.

W krajna smetka inteneta go otrqzwah na tezi koito ne
go polzwat w momenta kato spirah dostapyt im do
gateway-a. Chrez ipchains i route, a za igrite ne
namerih drugo oswen VNC za nabludenie (nestawashe na
abslulutno wsqka igra, a i pochwa da im nasicha
ponqkoga). Kazwam im che trqwa da stawat ,a te ako
nestawat im puskam edin malko promenen winnuke pornat
za linux :). Shte se radwam, ako nqkoj spodeli kakwo e
prawil po wyprosa.