Re: lug-bg: Swap problem.

  • Subject: Re: lug-bg: Swap problem.
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Wed, 04 Oct 2000 22:04:46 +0300

1. ne znam kak si stignal do tova polozhenie. koi process manager
izpolzvash? top li?
2. izpalni slednata komanda /sbin/swapon -s
shte ti pokazhe kakvi swapove izpolzvash. po princip sas standartnite
instalacii na razprostranenite distribucii e dosta trudno da stignesh do
poozhenie da si bez swap.
3. za da stane edin partition swap (kakto i fail mezdu drugoto) izpalni
slednata komanda
/sbin/mkswap /dev/hdc5 (gledai da ne obarkash partitionite, shtoto bye
bye failcheta)
4. ne znam koi skript pri tebe otgovaria za puskaneto na swapa. Triabva
da e v /etc ili /etc/init ili /etc/rc.d/init. Toi polzva faila
/etc/fstab
Proveri dali tam ima red podoben na slednia
/dev/hdc6    swap  swap    defaults    0
5. Ako nakraia se okazhe che ne ti se natovarva swapa zashtoto imash 2GB
RAM - prosto mi dalzish edna goliaaaama bira (kam 3 litra)

al_shopov