Re: lug-bg: PostScript shriftove

  • Subject: Re: lug-bg: PostScript shriftove
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Fri, 6 Oct 2000 13:04:29 +0900

On Fri, Oct 06, 2000 at 12:44:17AM -0700, Rosen wrote:
|Zdraweite
|Nyakoi ste moze li da me swetne po waprosa otkade da si
|download-wam kirilizirani PostScript shriftowe.
|
|10x predvaritelno

Ðàáîòàòà ñ PS ôîíòîâåòå å äîñòà ñëîæíà. Èìà äîñòà òàêèâà, íî ìíîãî å
âàæíî çà êàêâî òî÷íî èñêàø äà ãè ïîëçóâàø. LaTeX îùå íå ìîæå äà ãè
ïîëçóâà äîáðå êîãàòî ñòàâà äóìà çà ïèñàíå íà áúëãàðñêè. Àêî ñòàâà äóìà
äà ñè ïå÷àòèø ÷èñò òåêñò, ñèãóðíî òîâà, êîåòî ãî èìà ïî ìðåæàòà ùå òè
ñâúðøè ðàáîòà.

Ñúæàëÿâàì, ÷å íå òè êàçâàì òî÷íî îò êúäå äà ñè ãè âçåìåø, íî ïðîñòî â
ìîìåíòà íå ìîãà äà áðàóçâàì è íå ñå ñåùàì çà àäðåñèòå. Ñïîðåä ìåí
ïî-âàæíî å ãîðíîòî, êîåòî òè ïèøà, à ôîíòîâå èìà ìíîãî è ùå ãè
íàìåðèø.

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

> [...]
|Zdraweite
|Nyakoi ste moze li da me swetne po waprosa otkade da si
|download-wam kirilizirani PostScript shriftowe.

Rabotata s PS fontovete e dosta slojna. Ima dosta takiva, no mnogo e
vajno za kakvo tochno iskash da gi polzuvash. LaTeX oshte ne moje da gi
polzuva dobre kogato stava duma za pisane na bulgarski. Ako stava duma
da si pechatish chist tekst, sigurno tova, koeto go ima po mrejata shte ti
svurshi rabota.

Sujaliavam, che ne ti kazvam tochno ot kude da si gi vzemesh, no prosto v
momenta ne moga da brauzvam i ne se seshtam za adresite. Spored men
po-vajno e gornoto, koeto ti pisha, a fontove ima mnogo i shte gi
namerish.

--JS

-- --> End of translated message <-- --