Re: lug-bg: PostScript shriftove

  • Subject: Re: lug-bg: PostScript shriftove
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Sat, 7 Oct 2000 13:56:34 +0900

Òîâà êîåòî êàçâàø å âàæíî. LyX å íà ïðàêòèêà LaTeX è ðàáîòà ñå
çàïëèòà. Àç ëè÷íî îçâåðÿâàì âåäíúæ ìåñå÷íî è ñå îïèòâàì çà êîé ëè ïúò
äà íàêàðàì LyX äà ïîëçóâà PS ôîíòîâå çà êèðèëèöà. Äîñåãà íå ñúì óñïÿë.

Îáà÷å ïðè ìåí LyX ïðàâè ñðàâíèòåëíî äîáðè PS ôàéëîâå íà êèðèëèöà ñ
metafonts, êàòî íå èçïîëçâàì êèðèëèøêè PS ôîíòîâå çà åêðàíà. Å,
ôàéëîâåòå íå èçäúðæàò íà ñèëíî ñêàëèðàíå, íî çà ïîâå÷åòî öåëè è çàäà÷è
ñà äîñòàòú÷íî äîáðè. À îòñêîðî Àíòîí Çèíîâèåâ ïóñíà è íåùî êàòî
ëîêàëèçàöèÿ çà áúëãàðñêè íà LaTeX. Ñ òîâà ïðîáëåìèòå ñ PS ôîíòîâåòå
êàòî ÷å ëè îùå ïîâå÷å ñå çàïëåòîõà èëè ïîíå íà ìåíå òàêà ìè ñå ñòðóâà.
Âèæ ftp://lml.bas.bg. Òàì èìà äîñòà íåùà ïî âúïðîñà. Àíòîí Çèíîâèåâ å
÷îâåêà, êîéòî ìîæå äà êàæå ïîâå÷å ïî âúïðîñà.

Çà StarOffice íèùî íå ìîãà äà òè êàæà. Íèêîãà íå ñúì ñå çàõâàùàë
ñåðèîçíî ñ íåãî, .... à ìîæå áè íå áè áèëî çëå.

Òåìàòà å èíòåðåñíà çà ìåíå è òå ìîëÿ äà ïèøåø, àêî èìàø íÿêàêâè
ïðîáèâè.

--JS

On Fri, Oct 06, 2000 at 01:17:48PM -0700, Rosen wrote:

|Da, naistina propusnah da spomena za kakvo iskam da gi polzwam.
|Iskam da pechatam kirilica ot LyX (w po-loshia sluchai ot StarOffice).
|I na dwete mesta na ekrana wsichko e mnogo dobre, do momenta w
|koito preobrazuwam do *.ps i pogledna v Ghostview. Kato porowih
|dokumentaciite stignah do reshenieto, che nai dobre ste bade da izpolzwam PS
|shriftowe - i za ekrana, i za Ghostscript -> za printera.
|Namerih i tt2ps programkata i smyatam skoro da zapochna da eksperimentiram
|s neya. Blagodarya na wsichki za mneniata i link-owete.

--

"Software is like sex- the best is for free"
    -Linus Torvalds