lug-bg: SQUID i RAM

  • Subject: lug-bg: SQUID i RAM
  • From: mano@xxxxxxxxxx (mano)
  • Date: Thu, 19 Oct 2000 17:46:20 +0300 (EEST)

Iskam da popitam zashto squid-a mi zima 40MB of RAM sled kato v configa
sym ikazal 16 ?
Mashinata mi e s 64MB a pravi 12-15MB Swap, koeto ne se otraziava mnogo
dobre na load avarage.

Ne sym pusnal nikakvi izlishni programi osven standartnite, nujni za edin
net server FTP HTTP SSH TELNET PROXY IRCD

10x mano