Re: lug-bg: Malko za LyX

  • Subject: Re: lug-bg: Malko za LyX
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Fri, 27 Oct 2000 15:54:42 +0900

On Fri, Oct 27, 2000 at 02:58:20AM +0200, ceo wrote:
|Predi vreme byah pital za Type1 shriftove i Julian beshe spomenal nesto za borbata si sas LyX i kirilicata. Tezi dni uspyah da se preborya s LyX (versia 1.1.5). Tryabva da se ustanovi "russian" vav Layout > Document > Language i "cp1251" za Layout > Document > Encoding (ako polzwate tozi encoding i za klawiaturata). Za ekrana na LyX e dostatachno da se posochi vav Options > Screen parvite dva parametara na kirilizirania shrift i da se smeni pak encoding-a. Konzolata i X-a sam gi kiriliziral polzwaiki bglinux paketa, ne pomnya koya wersia - mai otpredi godina. LaTeX-a koito polzwam e standartnata instalacia ot RedHat6.0
> [...]

Äà, àìà òàêà íå òè ëè èçëèçàò Ãëàâè è äð. íà ðóñêè? Îïèòàé äà íàïèøåø
íåùî â ñòèë book èëè íÿêîé äðóã ñòèë è âèæ êàê òè èçëèçàò çàãëàâèÿòà.

Ñúùî òàêà àêî èñêàø ìîëÿ òå ïóñíè ìè íåùî êîåòî ñè ïèñàë äà âèäÿ
òî÷íî çà êàêâî ñòàâà äóìà.

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

Da, ama taka ne ti li izlizat Glavi i dr. na ruski? Opitai da napishesh
neshto v stil book ili niakoi drug stil i vij kak ti izlizat zaglaviiata.

Sushto taka ako iskash molia te pusni mi neshto koeto si pisal da vidia
tochno za kakvo stava duma.

--JS

-- --> End of translated message <-- --