Re: lug-bg: KDE apps

  • Subject: Re: lug-bg: KDE apps
  • From: mmarkov@xxxxxxxx (Minko Markov)
  • Date: Thu, 02 Nov 2000 14:38:18 -0500

Peter Georgiev wrote:
> Hi,
> Tova e problem s QT bibliotekite, t.e. prilozhenieto polzva po-stara versia na
> QT.
>
> Instalirai QT-1.45 (ako go niamash) i probvai:
> ./configure --with-qt-dir=/usr/lib/qt-1.45

Hmmm, dali shte pomogne? V takqv sluchay ne tryabva li
programata da se svqrzhe statichno s bibliotekite na Qt,
koeto shte ya napravi ogromna? Dokolkoto razbiram, v
daden moment mozhesh da imash samo edna "aktivna" versiya
na Qt, imenno tazi, kqm koyato sochi $QTDIR. T.e., ako
svqrzhesh programata dinamichno sreshtu biblioteki na
Qt 1.*, no $QTDIR sochi kqm Qt 2.0, nyama da mozhesh
da go startirash.  Ili?

Izobshto, ne izglezhda da e problem na Qt. Zabelezhi,
che ./configure abort-va kogato porveryava kde-headers
(ili libs, ne pomnya tochno). Kogato upgrade-nah KDE
na 2.0 ot 1.1.2, i se opitah da si kompiliram edna
programka kmandel za fraktali (koyato se kompilirashe
bez problemi pri KDE 1.1.2), poluchih podobno sqobshtenie
ot ./configure kato Yordan - neshto za "small application".
Pisah na avtora na kmandel, koyto ima email @kde.org i
bi tryabvalo da e spec. Toy mi otgovori taka:

> The current version 0.5 is NOT for KDE 2.0. I'am now using kdevelop for
> programming and I've problems porting my apps to KDE 2.0 because there
> is a bug in kdevelop. I hope the soon comming version 1.3 will fix this!

Izliza, che KDE ne e backwards compatible ponyakoga.

--
Minko