Re: OT: Re: lug-bg: I'm back :)

  • Subject: Re: OT: Re: lug-bg: I'm back :)
  • From: sn@xxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Tue, 12 Dec 2000 11:46:28 +0100

Az biah v kazarmata prez 1996-a /1997-a. Sled kato svarshih univeristeta.
V shkolata (za zapasni oficeri) v Shumen biahme samo zavurshili universitet -
hora na
vuzrast mehdu 24 i 26 godini. Imashe dosta
hora jeneni s jena, deca. Az lichno biah napusnal rabota za da sluja.
Niakoi biaha izlezi v "ednogodishen neplaten otpusk".
Edin ot "sa-voinicite" si imashe firma s okolo 10 dushi rabotnici, na
koito triabvashe da plashta zaplata. Ta takiva raboti ...

E na zavurnalia se chestito pak. Sajaliavam che me izbi na spomeni.

Svetoslav