Re: lug-bg: I'm back :)

  • Subject: Re: lug-bg: I'm back :)
  • From: kaloian@xxxxxxxxxx (Kaloian Doganov)
  • Date: Tue, 12 Dec 2000 13:28:55 +0200

Viz, az imam rabota, semeistvo, dete i nakratko -- nositel sum na kristaliziral grazdanski i lichen interes. Predi 5 godini mozeshe i da ima polza da sluza, no sega
otgovornostite mi sa suvsem razlichni.

Kolkoto do vuzpitatelnata funkcia na kazarmata -- tia e dosta sumnitelna. Moze i da ima takava (priemam, che e taka), no tova suvsem ne e osnovnata zadacha na armiata, a
po-skoro socialen psevdo-argument za opravdavane na edna prinuda.

Predi sedmica, naprimer, Narodnoto Subranie reshi v kazarmata da se vuvede obrazovatelen cenz. Toest, momcheta, nezavurshili 8-mi klas, ne mogat da vliazat v kazarmata. Znachi
tochno tia, koito imat nai-goliama nuzda ot "prevuzpitanie", tochno te otpadat.

S tova ne iskam da kaza, che reshenieto e greshno, a che armiata ima svoi sobstveni interesi, razlichni ot moite, i argumentut za osnovnata vuzpitatelna funkcia na kazarmata e
falshiv, za pred horata. Prosto moiat interes protivorechi na interesa na armiata. I poneze protivorechieto se razreshava v polza na armiata, az triabva da se zadovolia s
niakakvo mnimo preimushtestvo.

Apropo, suvsem izliazohme ot temata za Linux. Izvinete me, niama poveche da komentiram tova.