RE: lug-bg: ppp problem

  • Subject: RE: lug-bg: ppp problem
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Fri, 12 Jan 2001 11:12:17 +0200

Hi,

nqkoj iska service-a ppp-compress-21 ot kernel-a, kernel module
daemona-a probwa da loadne modul s towa ime. ne uspqwa, logwa
syobshtenie.

ima dwa nachina da se ottyrwesh
ediniq e da slojish
alias ppp-compress-21 off
alias ppp-compress-24 off
alias ppp-compress-26 off
wyw /etc/modules.conf
towa shte mu kaje che ne e problem da gi nqma tiq moduli

drugiq e da slojish
alias ppp-compress-21   bsd_comp
alias ppp-compress-24   ppp_deflate
alias ppp-compress-26   ppp_deflate

towa shte loadwa prawilnite moduli kogato se naloji

Imaj w predwid che e wyzmojno distribciqta ti da ima avtomatiziran metod
za updatewane na /etc/modules.conf (Debian primerno ima) taka che kato
mine edin takyv update shte ti se zamajat promenite ako si gi prawil
direktno w /etc/modules.conf :)

Inache za wryzwaneto s/u NT symnqwam se towa da ti e problema, po-skoro
NT-to moje da ti iska MS-CHAP autentikaciq, no moje i towa da ne e celiq
problem

regards,

--
Boyan Krosnov ( http://www.nat.bg/~bkrosnov