Re: lug-bg: LiLo

  • Subject: Re: lug-bg: LiLo
  • From: jdamgov@xxxxxxxxxxxx (jdamgov@xxxxxxxxxxxx)
  • Date: Tue, 16 Jan 2001 11:35:34 +0200 (EET)

 Predi mesets se borih da instaliram RH 6.2 na T-bird.
Pak imashe problem.
Okaza se che prichinata e v kernela.
versijata e 2.2.14-5.0 i ne e kato originalnija 2.2.14
Silno Intel orientiran e, i za Intel e naj dobroto jadro koeto
sym polzval, sled kato si go prekompiliram sam rzbirase.
Javno pri instalatsijata linuxa slaga i686 rpm-ma,kojto kakto izgleshda
ne e podhodjasht za AMD.
S dve dumi nalaga se da si smenish kernel-a, ako dyrzhish na RH 6.2.
Az lichno sym s 2.4.0 kompiliran za Athlon.
Inache ima edna mashina s 2.2.18 i duronche.

Jo