Re: lug-bg: Problems with Boca Research and Rockwell modem

  • Subject: Re: lug-bg: Problems with Boca Research and Rockwell modem
  • From: ice@xxxxxxxxx (Iceman_)
  • Date: Thu, 01 Feb 2001 11:29:02 +0200

Zdrasti ,
imam nqkolko predlojeniq za tvoq problem , no pyrvo da kaja che modema
vyrvi pod Slakware 7.x ta pushek se vdiga (v sluchaj che ne ti se chete
nadolu :) )
1. (Naj-lesniq nachin ako si ot Sofia de :) ) Prosto mini prez office-to
mi i az shte go debugna , dali problema e v modema , ili v nastrojkite
ti na mashinata.
2. Nali za tova e mailing lista da se davat predpolojeniq i dano nqkoe
ot tqh svyrshi rabota :). Nie sme prodali desetki ot tiq modemi , i az
kato chovek ot serviza vsichkite pochti sa minali prez rycete mi .
Naistina te sa jumperless i po pravilo zastavat na pyrviq svoboden port
i azddress kojto namerqt . Ako sluchajno ne polzvash COM2 , prosto go
zabrani ot BIOS-a i sys mnoogo golqma veroqtnost BOCA-ta shte si haresa
0x278 i IRQ=3 , moga da se obzaloja dori . Tova e kogato modema si
raboti i ne e ot oniq 1-5% ot sluchajte kogato modema se dyrji naistina
stranno :( . Kakvi sa simptomite ... modema se otkriva kato port , no
kato go "otvorish" v minicom pri zadaden vypros "AT" toj otgovqra ( ako
izobshto otgovori de ) , sled okolo 15-30 sec. , i se dyrji
izkluchitelno flegmatichno na povikvaniq zapochvashti s AT. Ako ti e
takyv sluchaq , edinstvenoto koeto ti preporychvam e prosto da go
vyrnesh ot kydeto si gi vzel i da si vzemesh nov :)

BTW , nali znaesh kak da vidish dali se vijda porta na modema pri
zarejdane na kernela ? , ako ne probvaj s "dmesg |grep ttyS" , kato
predi tova ti preporychvam da disable za moment vsichki COM portove ot
BIOS-a , za da ostane samo eventualniq port na modema-a ti .

tozi pyt e P.S. :
Taka i nerazbrah modema pod Win... raboti li ?