  • Subject: lug-bg: bind RPM for RH problems !
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Thu, 8 Feb 2001 07:51:14 -0800 (PST)

zdraveite,
deistvieto se razviva na remote mashina dostatu4no
dale4 ot men za da sedna na console ili da sloja CD s
nova versia linux.
problema e:

[root@server /root]# rpm -q bind
bind-8.2.1-7
[root@server /root]# rpm -U bind-8.2.3-1.i386.rpm
only packages with major numbers <= 3 are supported by
this version of RPM
error: bind-8.2.3-1.i386.rpm cannot be installed
[root@server /root]#

probval sam s opcii --nodeps, --force i t.n.
preinstaliraneto na RPM bi bilo ubiistwenno prez
console...za men.

Linuxa e RH 6.1. kak da upgrade pri tazi situacia ?

mashinite sas slackware, nezavisimo koia wersia, se
upgrade-ha bez absoliutno nikakuw problem, ne iskam da
vlizam v spor koia e po-hubavata distribucia , a samo
da resha problema.

binda s koito e instaliran po default e 8.x.x , taka
4e tova saobshtenie za major number =< 3 neshto e
mnogo izmisleno?!?!sled kato installera sam si go e
installnal , pak sega se durvi na sledvashtata versia
?!?!?

dano ima liude koito da me help-nat! inache :-(( patia
, shapkata , disk s nova distr. , v kolata i pri
mashinata za 2 dena :-((

g.

--- Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxx> wrote:
> Dnes sutrinta napravih edno byrzo skanirane i se
> okaza che dosta narod
> ne si e updatnal bind-a. Wzemeto si go opravete
> shtoto sutrinta pusnaha
> exploitche deto wyvvi na RedHat 6-7, slackware 7,
> debian all i freebsd.
> Da ne se okazhe che utre niakoi vi e izprevaril i
> imate rootkit na
> mashinata.
>
> Za da testvate dali ste se updatnali izpolzvaite
> tova.
>
> dig @washiat.nameserver.bg version.bind. chaos txt
>
> Ako vyrne 8.2.3, 4.9.8 ili 9.0.0 mozhete da ne se
> pritesniavate
> w protiven sluchai tyrchete da se updatvate.
>
> Eto gi url-tata za slackware
> ------------
>
>      For Slackware 7.1:

ftp://ftp.slackware.com/pub/slackware/slackware-7.1/patches/packages/bind.tgz

>      For Slackware -current:

ftp://ftp.slackware.com/pub/slackware/slackware-current/slakware/n1/bind.tgz

> following checksums:
>
>      For Slackware -current:
>         16-bit "sum" checksum:
>         41667  1641   bind.tgz
>
>         128-bit MD5 message digest:
>         a46dd2ba74f50d0acba68ea0a38955d9  bind.tgz
>
>      For Slackware 7.1:
>         16-bit "sum" checksum:
>         58057  1640   bind.tgz
>
>         128-bit MD5 message digest:
>         eaaeeea64ab3ecd1dcc33149f9ee93a9  bind.tgz
>

> -----
> Za ostanalite distribucii mozhete da si gi namerite
> tuk:
> http://www.securityfocus.com/bid/2302
>

> P.S. Kato si kachite 8.2.3 ne se uchudvaite che
> niakoi zoni mogat da
> sprat
>      da vi rabotiat. 8.2.3 se mryshti na povredeni
> zoni taka che si gi
> opravete
>      i wsichko shte e 6.
>

> --
> Georgi Chorbadzhiyski
> System Administrator
> top.bg

> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet
> Group Ltd. - Stara Zagora

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.