Re: lug-bg: color in MC - slack

  • Subject: Re: lug-bg: color in MC - slack
  • From: gf@xxxxxxxxx (Georgi Chorbadzhiyski)
  • Date: Mon, 12 Feb 2001 11:38:32 +0200

Tova dali mc-to ti e cvetno niama nishto obshto s kernel-a. Ima obshto
sys /etc/termcap faila. Kogato si pusnesh telnetche ili ssh term-a ti
w povecheto sluchai e VT100, tui kato VT100 niama (ili ima ogranichena)
poddryzhka na cvetove zatova mc-to kato vidi TERM=vt100 i ne se puska
cvetno. Obache syshto taka povecheto terminalni programi (az polzvam
SecureCRT i PuTTY) kam vt100-to poddyrzhat ednovremmeno i ANSI cvetove.
Zatova puskash si mc -c i si gledash cvetno....

--
Georgi Chorbadzhiyski
System Administrator