Re: lug-bg: Proxim Symphony Cordless PCI Card - HELP!

  • Subject: Re: lug-bg: Proxim Symphony Cordless PCI Card - HELP!
  • From: koko@xxxxxxxxxxxxx (Nikolay Dimitrov Yourgandjiev)
  • Date: Wed, 14 Feb 2001 14:34:17 +0200

Radoslav Rangelov wrote:

> Zdravejte! Imam Symhpony Cordless PCI card i ne uspjavam da ja
> podkaram pod Linux. Po-skoro vsichko uzh raboti no njama vrazka s
> druga karta kojato e na Win. Po princip firmata prozivoditel ne
> predlaga drajveri za Linux, no namerih takiva ot drugo mjasto.
> Interesuva me ako njakoj e podkarval veche takava karta da pomogne sas
> savet. Samite instrukcii za instalacijata da drajverite za Linux sa
> elementarni i lesni za izpylnenie, no v krajna smetka ne moja da se
> poluchi vrazka. Predpolagam che ima njakakva podrobnost deto mi
> [...]

Nie bqhme puskali takiwa. Samo che wrazkata beshe samo mejdu Linuxi..
Znachi kam drajverite ima i proxnet. Probvaj s nego dali se
sinchronizira s drugata i izobsto kakwo wijda naokolo. I na dvete im
zadaj ednakwi SECID-ta s proxcfg. Sasto taka mislq che trqbwashe da se
zabrani peer-to-peer opciqta ako ne izpolzwash PROXIM radiohub.Inache
nqma da se sinhronizirat.

Drugoto koeto moga da ti kaja e che sa mnogo pikliwi ot strana na
atmosferni smusteniq. Garmqt kato ludi i pri naj-malkata burq s
gramotewici ako sa blizo do prozorec ili ne-daj si boje otwan. Ne
razchitaj za wanshno polzwane.

Uspeh