Re: lug-bg: RedHat7+Yamaha=freeze...

  • Subject: Re: lug-bg: RedHat7+Yamaha=freeze...
  • From: danchev@xxxxxxxxx (danchev)
  • Date: Wed, 21 Feb 2001 14:37:11 +0200

Bobsan Bobsanski wrote:

> Imam edin gaden problem sas sond carta Yamaha na RedHat7.
> Pri opit za nastroika sas sndconfig wsichko minawa normalno (razpoznawane,
> setwane), dokato se stigne do momenta na sound probinga. Tam Linuxa zamrazwa
> totalno bez da izdade ni vopal ni ston, bez nikakwo saobshtenie -tochno kato
> gadnia windows i edinstwenia izhod e RESET.
> Niakoi sblaskwal li se e s podoben problem i znae li kak se korigira???
>
> Bobsan

Zna4i specialno za Yamaha 7xx ima dva drivers "pci_sb" i "ymfpci".
Do kernel  2.4.0  (vklu4itelno) e vgraden pci_sb ( pisan ot edin japanesee) ,
toi e bugav i moje da srine cqlata machina i az imah sustiq problem, vupreki 4e
sum na Slack a toi e stabilen kato jivotno ,no eto do kakvo vodi bugav source v
kernel-a . I az se 4udih kakvo stava , email-nah na japanesee-to i toi mi
obqsni tova , daje mi kaza ako imam jelanie i me vle4e da si edit-na source na
pci_sb.c , i da go pre-compile nanovo , toi prosto ne mojel da razbere kude e
problema . 4oveka me pomisli za developer , a az ne sum :(((((   . Ve4e v
kernel 2.4.1 pci_sb e mahnat i e vgraden ymfpci , koito  mnogo dobre se spravq
pone spored men . Do tuk govorihme ako sound-a se poddurja direktno ot kernal-a
, no susto taka moje i na module s dobre izvestniq alsadriver ( 0.5.9d e
poslednata versiq ako ne se luja , vij www.alsa-project.org ) . Oba4e kogato go
instalirash dai na ./configure scripta da compile ymfpci , t.e. :
./configure --with-sndcard=ymfpci

Ima i drugi opcii , polzwai i tqh , pri mene trugna sled kato my zadadoh 5 ot
tqh .
Posle
make
make install
znaesh kak e

osven alsadirver si iztegli i alsalib i alsautils , za tqhnoto ./configure moje
i bez opcii .
Tova e mnogo polezen link za Alsadirvera i Yamaha 7xx ,
http://linux.gyuvet.ch/html/solution/alsa.html
Alsa raboti dobre i s drugite Yamahi , np
Tova e s koeto sum se sbluskval az :))), dano pomogne