Re: lug-bg: za lista - Kristo

  • Subject: Re: lug-bg: za lista - Kristo
  • From: kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx (Kristo)
  • Date: Fri, 23 Feb 2001 12:10:09 +0200

Imam dwe nabludenia za servera
na grupata.

Spdeliam gi zastoto gi namiram za stranni,
no moze bi sa priznak za greska w nastroikite
no ne gi komentiram zastoto ne razbiram pricinite.

1. Oswen acounta na kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx
s koito sym aboniran na grupata imam i kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx
Kogato ne wnimawam i polzwam nego za server izprastac do grupata
pismata ne se poiawiawat w grupata i kyde izcezwat.
Nito na hotmail se wrysta greska nito pismoto se poiawiawa w grupata.
2. Polzwam sobstwenia si Linux server s neregistriran domein router.kdomain
Kogato prastah 'polzwam Outlook Expres' mail accaunt opisan kato
kristo@router.kdomain servara na grupata mi vyrna unresolwet domein
koeto e normalno 'Misla ce taka i triabwa wyw wryzka s nowika za borba
srestu spam'
Towa koeto me smustawa e ce go zaobikolih mnogo lesno
Prosto w general informeision na usera kristo@router.kdomain
Kazah ce obicainia mail adres na usera e kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx
Tow struwa mi se oznaciawa ce pismata se filtruwat za nalicie niakyde w
hedera na
mail na registriran potrebitel.
Zastoto kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx e w casta user information a ne
izprastac.
Ne ce sym goliam pocitatel na merkite za sigurnost,
ama mi se struwa ce triabwa da mu se hwyrli edin kompetenten pogled.

Pozdravi Kristo