lug-bg: Da zhivee Dimo Dimitrov!!!

  • Subject: lug-bg: Da zhivee Dimo Dimitrov!!!
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Fri, 23 Feb 2001 18:56:01 +0200

evalla na maikata na Dimo
ashkolsun na bashta mu
aferim i na nego, zashtoto tova deto te sa napravili toi e dorazvil!
Kakto niakoi znaiat - poslednite niakolko dena dodiavah na vsichki s
problemite si s edna soundkarta, koito e tolkova smotana, che ne mozhe
poveche.
Navsiakade po Inet pishe che informaciata za neia, koiato proizvoditelia
(ESS) dava e protivorechiva.
Probvah s dobro, probvah s losho - nakraia kompilirah moduli i alsa i
nishto ne napravih.
Velikia DON DIMO me prevede prez debrite na pachvane na kernela (patch,
koito toi napravi specialno za men) i s OGROMNO tarpenie me izchaka
niakolko dni dokato se natutkam s prekompilacii (shtoto kenel na 150
mhhz pentium e rabota za okolo 2,5 chasa).
Dnes ustanovih che kartata mi raboti - ima mp3 i za men.
Iskam da kazha na vsichki che Dimo e strashen pich.
Poniakoga se osamniavam v choveshkite vazmozhnosti (shtoto sadia za tiah
po moite, a te sa skromnichki). Poniakoga prosto priemam che chovek e ne
poveche ot kal. Edinstvenoto, koeto mozhe da me nakara da pomislia che
ima neshto bozhestveno u nas e iskrata na intelekta.
Bravo na Dimo che otnovo mi varna viarata v bogochoveka. (hehe)
I kato ostavim nastrana tova kolko sam bezkraino blagodaren na Dimo (lim
1/x (x->0+)) iskam da vi e iasno na vsichki, kolko veliko neshto e tova
LUG-a - kolko vseki edin ot nas dalzhi na drugite, che vzaimno si chetem
pismata, otgovariame si, pomagame si, nezavisimo, che ima hora, koito
rabotiat v konkurentni firmi.
Hubavo neshto e da ima draiveri, hubavo e da imash poddrazhka, hubav e
Windowsa (ne sa vrazvaite mnogo), ama mnooogo po-hubavo e da imash
dostap do izhodnia kod, shtoto  dori da imah licenziran softuer sas
zatvoren kod, ako neshtata se biaha zasrali (a te neminuemo po niakoe
vreme se zasirat) bat sando potarpevshi (moia milost) shteshe da dochaka
suppport na kukovo liato.
Slava bogu - ima i po-umni hora ot men, koito da mi pomagat. Goliama
rabota, che kat polzvam Linux moga da cakam na xBill, za men mnogo
po-vazhno ostava poznastvoto s drugite useri.
Sega Dimo e malko bolnichak, no i ot legloto mi pomagashe (a vinagi sam
si mislil che nai-dobre ot leglo shte mi pomaga zhena ;->) Pozhelavam mu
naj-barzo ozdraviavane i krepko zdrave i t.n.
Tova e
al_shopov