Re: lug-bg: sendmail/qmail

  • Subject: Re: lug-bg: sendmail/qmail
  • From: e_genov@xxxxxx (E. Genov)
  • Date: Wed, 28 Feb 2001 08:59:59 +0200

Vasil Kolev wrote:

> [...]

Az polzvam qmail kato relay: {vij ./qmail/doc/FAQ  A. za relay}
- triabva da se izpolzwa tcp-wrappers-n.n.tar.gz
   kato se razreshi v Makefile
   STYLE = -DPROCESS_OPTIONS   / mislia, che beshe /
- v inetd.conf za smtp /na qmaild/ vmesto /usr/sbin/tcpd da se zadade
  /usr/local/sbin/tcpd - t.e. kadeto e svarzano tcp-wrappers
- /etc/hosts.allow da ima red
tcp-env: 192.168.n. : setenv = RELAYCLIENT
kadeto n e nomera na mrejata ti.

Misliq, che tova beshe. Uspech.

--
E. Genov    mailto:e_genov@xxxxxx