Re: lug-bg: kernel

  • Subject: Re: lug-bg: kernel
  • From: yuliy@xxxxxxxxxxx (Yuliy Minchev)
  • Date: Wed, 28 Feb 2001 18:23:58 +0200 (EET)

hi

teoretichno MBR ne ti traibva, moje da si go ostavish samo ako iskash da
imash i drugi OS na tozi disk

za primer dava OpenBSD (mislai che i pri FreeBSD e taka) - tam moje da
niamash MBR
no pri *BSD vsichki dialove se opisvat s disklabel
chestno kazano ne znam toi obache kade si darji dannite, t.e. kade se
zapisvat

ne e vairno che samo v MBR-to ima partition table
moje da ima neogranichen broi partiotion tables - kade mislite se opisvat
neogranichenie broi logical drives? imemno v v tiah
poluchava se edin svarzan spisak, kadeto vseki ima ukazatel kam
sledvashtia element (partitin table, ot 512b razpolojen niakade na diska)

dokolko sam vijdal fdisk na linux ima niakakva podrajka na disklabel
structure, no ne znam dali mojesh bez MBR

napraktika tova e izlishna struktura i e strogo i386 specific

ne sam puskal linux na ne i386 mashina - no tam sa sigurnost niama MBR!

ne sam mnogo izcherpatelen i konkreten, no mi se stori ne che nikoi ne
postavi tazi diskusia na pravilnata i ploskost ...

yuliy

--
  Yuliy Minchev,
  UNIX Administrator