Re: lug-bg: configure script

  • Subject: Re: lug-bg: configure script
  • From: mmarkov@xxxxxxxx (Minko Markov)
  • Date: Wed, 07 Mar 2001 01:09:31 -0800

Ivan Petrov wrote:

> Zdravejte!
>
> ot snosti kojto i "./configure" da startiram me plue, che ne sum mu dal
> opcia HOST,
> kato mu ia dam, pochva da ne namira X includes, KDE includes, a te sa si
> tam, samo, che
> ne gi namira.
> razbira, se pochvam s --x-include=/usr/X11R6/include i za KDE pak taka, i
> izobsto nisto ne moje da si configurira avtomatichno. a, i za kernel
> source - pak rachno mu gi nabivam
> e, pone nauchih koe kade se namira :)
> [...]

Imah neshto podobno, kogato minah na gcc 2.95.2
Ne znam dali tvoyat sluchay e sqshtiyat. 2.95.2
go kompilirah tuk, sled koeto razkarah rpm-ite na 2.72 i na
drugiya kompilator egcs-... Pri tova sqm ostanal
bez komanda cc .  Sled tova ./configure vze
da gqrmi, che ne mozhel da opredeli host type.
Ne mozheh da proumeya kakvo stava, dokato ne
prosledih kakvo tochno pravi ./configure
Okaza se, che nyakoi ot testovete sa programi
na C, koito scriptqt sqzdava, kompilira, startira,
vzema rezulat i gi trie. Po nyakakva prichina,
scriptqt iskashe da kompilira sqs cc (kakvato komanda
veche nyamah), i ottam zapochvaha nepriyatnostite.
E, napravih softlink cc -> gcc, i tova opravi havata.

Dano ti svqrshi rabota.

--
Minko