Re: lug-bg: e nai-nakraq si prekarah dpkg-to :(((( - dpkg is back

  • Subject: Re: lug-bg: e nai-nakraq si prekarah dpkg-to :(((( - dpkg is back
  • From: danchev@xxxxxxxxx (danchev)
  • Date: Wed, 7 Mar 2001 16:19:08 +0200

Ehhhhh imalo gospod na tazi zemq 4e da prostava greshkite na takiva greshni
4eda kato moq milost !!!

Sled kato v produljenie na 2 dena se mu4ih da otkriq kakuv my e problema na
dpkg-to s koeto kato se opitam da instaliram ot .deb package mi kazwa samo
"Segmentation Fault" i nito dumi4ka pove4e , nqma nisto v logove-te i nqma i
nqma . Tursih dpkg na tar.gz file , no taka i ne go otkrih . Kato posleden
ot4aqn opit  otidoh i si  svalih dpkg-1.6.15  kato .deb package  ot :
http://cgi.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=dpkg&searchon=names&version=stable&release=all
(znaeiki 4e nisto nqma da se polu4i , poneje dpkg otkazwashe da instalira
koito i da e .deb package , prosto  "Segmentation Fault" i krai )
Za moe nai-golqmo u4udvane staroto dpkg instalira novoto dpkg_1.6.15.deb bez
nikakuv problem . Sled koeto pri opit da intaliram drugi .deb packages ,
vsi4ko si minawa OK , instalira bez grija  . Ako nqkoi ima vreme za gubene i
ima ideq  kak stavat tiq nomera ( az ne mojah da shvana ) obqsnete pls , kak
staroto dpkg otkazva da install-va koito i da e drug .deb package , osven
dpkg_1.6.15.deb ?????
Btw versiqta i na staroto dpkg beshe 1.6.15 , kernel-a e 2.4.2 . Naistina
nerazbiram kakvo stana ...

Otnosno memtest86 : za sujalenie imam samo edna mashina , taka 4e moga da go
compiliram samo na neq ( no  ste se iztest-vam , makar i da se oporo4ava
test-a, 4e go pravq na sustata machina) . Ima rezon da se misli 4e ima
problem s RAMa , pri tova suobstenie ( "Segmentation Fault "), no puk na
sustata tazi machina ve4e nqkolko meseca vurvqt ( i to bez grija ) oste
nqkolko operacionni sistemi .  Taka 4e RAMa e OK , prosto az si zbozih
dpkg-to (bez da iskam, i nerazbrah kak  ) . Ne pojelavam na nikoi da ostane
bez dpkg ( vse edno 4ovek e bez ruce:((( ) ,  a ako ima takuv dano tazi
skromna statiq go help-ne , i da se pou4i ot moeto nestastie "2 dena nakazan
bez dpkg " !!!