Re: lug-bg: LUG-BG Web Site

  • Subject: Re: lug-bg: LUG-BG Web Site
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Thu, 08 Mar 2001 11:10:19 +0200

> http://lug-bg.hit.bg
> Ochakvam vsiakakvi mnenia i predlozenia ;-)
Bravo. Geek - dizaina e hubav. Ne go uslozhniavai dopalnitelno - kolkoto
po-prosto, tolkova po-lesno za teb, tolkova po-lesno shte se razglezhda.
Izbiagvai frames, javascript, javca, flash i vsiakakvi takiva gluposti.

Mnogo e vazhno da napravish saita lesen za update. Pomisli - ako ti si
na miastoto na update-vashtia, nai-vazhnoto e da e lesno, za da ima
po-chesti update-i.
Dobre si izbral cvetovata gama - pastelni neutralni cvetove, saita
triabva da e chesto poseshtavan i da ne te drazni s iarki i natrapchivi
cvetove.
Golemia ti problem e che vsichki shte te dundurkame shriftovete da badat
iasni i chetimi, a kakto znaem shriftovete sa si malko predizvikatelstvo
v linuxa. Poniakoga e vazmozhno otdelni nadpisi da sa kartinki. I vzemi
razkarai vsichki gifove - napravi gi png-ta.
1. Po malki sa.
2. Savremenite browseri poddarzhat png-ta.
3. Pak i vaprosa e principen.

> Iskam vie da dadete idei i predlozenia za RUBRIKITE na sajta i za USLUGITE
Sega - tova e sait na LUG-a. Osven che vsichki znaem, che shte ima
tehnicheska informacia, prevodi na how-to ta i t.n. triabva da ima
kulturna informacia. Saita traibva da privlicha horata kam LUG, triabva
da ima veseli raboti, triabva da si lichi che sme gotini pichove (btw.
Chestit Osmi Mart na vsichki linuksadzhiijki.) (Osven Rosi da se e
miarkala druga feia na otvorenia kod? ;->))
Predlagam rubriki kato "naj-goliama prostotia na meseca" "naj-goliama
izcepka" "naj-mnogo pisma" (ako niakoi zloupotrebi i zapochne da spamva
- ohhh, kakvo shte mu se sluchi, ne mi se misli ;>). Ne triabva da ima
samo abstraktna tehnicheska informacia, triabva da se vizhda che sme
hora, tuk sme i mozhem da napravim poveche otkolkoto MS naprimer.
Saita triabva da e reklama kam LUG-a -> nie ne mozhem da se
sarevnovavame sas drugite saitove specialno za tehnicheska informacia,
pak i ne tova e celta. Istinskia LUG e tuk - kadeto pishem, obmeniame
idei, pomagame si. Triabva da nakarame horata da proumeiat che otvorenia
kod e obshtestvo, socialno i kulturno iavlenie, promiana na nachina na
proizvodstvo na softuer, poradi obektivni obstoiatelstva. Vsichki tia
raboti ne se obiasniavat lesno, pak i horata ne gi interesuva, zatova
triabva da gi privlichame. Mnogo po-lesno e da se prisaedenish kam hora,
koito haresvash i uvazhavash, otkolkoto abstraktni idei, divotii i t.n.
Za sazhalenie bat' Linus ne e tuk, triabva da imame pone malko ot
negovia char.

> Nadiavam se che skoro ste moze da imame edin dobar sajt.
Az sashto

> Pozdravi
Oshte po-zdravi ot men.

al_shopov