Re: lug-bg: LUG-BG Web Site

  • Subject: Re: lug-bg: LUG-BG Web Site
  • From: luben@xxxxxxxxx (Luben Karavelov)
  • Date: Fri, 9 Mar 2001 04:00:08 +0200

On Fri, Mar 09, 2001 at 01:10:34AM +0200, geek wrote:
> Za momenta sam poopravil greshkite v HTML koda i shrifta. Na niakoj mesta
> naistina se vizdashe uzasno.
> Cialata diskusia svarzana s dizajna i sadarzanieto moze da namerite na
> adres:
> http://lug-bg.hit.bg/discussion.html
> I pak iskam da podchertaja sadarzanieto e naj vaznata chast ot sajta taka
> che ochakvam poveche mnenia po vaprosa kakvo da sadarza.
> Nadiavam se che mashinata kojato ste hostva sajta ste ima PHP/MySQL za da
> moze da se updejtva prez Web informaciata. Inache bi bilo mnogo trudno za
> kogoto i da bilo da promenq nesto w sajta.
> [...]
Ponezhe ne se vkluchih v disscusiata za dizaina na saita, ta da si kazha
mnenieto: haresva mi. Ideiata na geekbg za update-vaneto na sydyrzhanieto
e dosta dobra. mislia, che moga da osiguria neobhodimite uslovia za
host-vaneto na saita (php,mysql,dns), ta da mozhe negovoto razrabotvane
da prodylzhi.ta da postavia tova kato vypros pred grupata: da ugovorime
li sys geekbg i spas technicheskite podrobnosti ili ima i niakavi drugi
predlozhenia?

Luben