Re: lug-bg: Samba problem

  • Subject: Re: lug-bg: Samba problem
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 31 Mar 2001 09:59:25 +0300

Ami dokolkoto razbiram problema e v loshiq memory management  na DOS-a ( ako
vuobste moje da se nare4e memory management ). Ne se raboti v zastiten rejim
s pametta , i mai nqma spasenie . Moje da opitash da slojih i  edin Linux na
dosovskite mashini i da se opitash da startirash Clipper-a  ot Linux-a prez
Dosemu  , ama kolko ste e reliable tova reshenie i kakva performance ste ima
nqmam predstava , vse pak Dosemu  e prosto emulator .  Ili puk sa slojish
Dosemu na mashinata deto e Sambata , predpolagam 4e na  Dosemu ste moje da my
se ukaje da startira Clippera  ot dosovskite mashini prez  lan-a.
Ne mojesh li da  zamenish Clippera i DOS s nesto na linux, ili zada4ata se
uslojnqwa dosta ???