Re: lug-bg: WINE , Corel , etc.....

  • Subject: Re: lug-bg: WINE , Corel , etc.....
  • From: kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx (Kristo)
  • Date: Sun, 1 Apr 2001 20:56:02 +0300

predvid
Triabwa da se otcita ce pod Linux ima dopylnitelno i ne malko wreme
za zarezdane na samia emulator. Togawa razlikata w skorosta na zarezdane
se otcita po korektno. No misla ce nezwisimo koi zarezda po byrzo
po wazno e koi izpylniawa po byrzo a tuk opredeleno Wine wodi po tocki

E tuk  nestata opirat do towa ce wine polzwa dll'te na win a za nekoi nesta
ne
i triabwa da si imate mnogo cista i podredena direktoria na windows/system i
32
problem deto i mikrosot ne moze da se oprawi. Mai edinstwenia
metod da se oprawi cowek s wersion controla na win dll ite e metoda proba
greska.

Misla ce bez da sym go probwal, mnogo hitro bi bilo da se zeme ot edna cista
tuku sto instalirana win masinka widows system system32 i ini failowete
nekyde w Linux diala i da se podawa tia na wine. Znaete kak seka programa
pod win si slaga i macka tam i kakwa manja nastawa sywsem byrzo.

A edinstwenoto s koeto wine ima problemi e nekoi preneseni ili taka
kompilirani
nowi prilozenia deto polzwat widows socket "az iam edno takowa sluzebno
i go psuwam seki den".

A po princip ne se sestam za prilozenie koeta da niama po dobyr i
profesionalen
analog pod Linux "Bez ms Oficce de ;-)".

Roliata na wine pone az taka ia wizdam da dade kuraz na nekoi potrebiteli
po smelo da preminat na Linux a i nesto kato sreden pryst kym microsoft.

Pozdrawi Kristo