Re: lug-bg: Squid 2.3-stable-4

  • Subject: Re: lug-bg: Squid 2.3-stable-4
  • From: teodor@xxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Fri, 06 Apr 2001 16:37:35 +0200

Kristo wrote:

> Znaci i az go imam systia problem "ne znam ot kyde e"
> izbiwa mi edin dwa pyti sedmicno i ne sym imal wreme da go pritiskam.
> I az sym na Slackware 7.1
> Ne misla ce problema e w kernaela.
> Wednaga sled instalaciata na Slackware upgradwah krnela
> na 2.2.18 "zaradi nowite momenti w rutiraneto" i problemite
> si gi iama. Predi 3/4 dni slozih i 2.2.19 i pak si prodylzawa
>
> Ta misylta mi e ne znam kyde e pricinata
> no spored men ne  moze da e kernela 3 kernela smenih
> Ne moze i da e pametta 128MB imam do predi mesec biah s
> 64MB na systata masina i dobawih oste 64 ne mi se
> [...]

problema e ili vyv skapan harduer, ili v nqkoi byg  v glibc/gcc... a sym chuval
che na Slack 7.1 e golqmo mazalo s tqh...
... ili v skapan harduer... wizh kakvo mu se poluchava kato mu prekompilirah
2.2.16:

...  bios.h:      this device uses old pci interface, please fix it...

 "Trust noone"

              Teodor  Georgiev
              System Administrator
              Netplus OOD - Sofia