  • Subject: Re: lug-bg: mkfs.msdos....
  • From: firedust@xxxxxxx (Stanislav Lechev)
  • Date: Mon, 23 Apr 2001 12:05:17 +0300

zawisi kakyw ti e ufs-a
shte trqbwa da si namerish fsck za opredeleniq tip
no edwa li shte ima za linux
s drugi dumi  shte trqbwa da si bootnesh mashinata pod
opredelenata OS i da si checknesh partitiona

mount -t ufs -o ufstype=type_of_ufs device dir

ufstype=type_of_ufs
    UFS is a file system widely used in different operating systems.
    The problem are differences among implementations. Features of
    some implementations are undocumented, so its hard to recognize
    type of ufs automatically. That's why user must specify type of
    ufs manually by mount option ufstype. Possible values are

    old old format of ufs
        default value, supported os read-only

    44bsd   used in FreeBSD, NetBSD, OpenBSD
        supported os read-write

    sun used in SunOS (Solaris)
        supported as read-write

    sunx86  used in SunOS for Intel (Solarisx86)
        supported as read-write

    nextstep
        used in NextStep
        supported as read-only

    nextstep-cd
        used for NextStep CDROMs (block_size == 2048)
        supported as read-only

    openstep
        used in OpenStep
        supported as read-only

On Sunday 22 April 2001 16:44, you wrote:
> mkdosfs -I  /dev/hdaX
>
> mojesh da my slojish i edno -c da check-va za errors
> vij i man-a na mkfs i mkfs.vfat
>
> BTW i az da popitam : kak da repair-na UFS partition?????
>
> On Sunday 22 April 2001 16:08, you wrote:
> > Zdrawejte!
> > Nqkoj move li da mi kave kak da formatiram dql ot HDD si  na FAT32 ot
> > linux. Ne iskam da slagam winboze na mashinata, a s
> > #mkfs.msdos /dev/hdaX
> > ne stawa - kazwa mi che dqla e mnogo golqm i ne move da se formatira pod
> > dos - qwno se opitwa da go naprawi na FAT16.
> > Imam i oshte edin problem:  pyrwiq dql  na HDD mi e dos formatiran i e
> > aktiwen. naprawih go i sistemen. Wpisah go w /etc/lilo.conf i restartirah
> > lilo-to. no kato se opitem da go zaredq ne stawa - poqwqwa s e samoedin
> > nadpis "DOS loading"
> > i tolkowa.
> > Kyde e problema?
> > HDD mi ima 3 primari dqla i edin extendet - tozi za kojto goworq e pyrwiq
> > primari.
> > Oswen towa ne si wivdam ot dos logicheskite dqlowe na extendet , a te sa
> > msdos-fs.
> > Pomognete ako movete.
> > Ivaylo
> >
> > =========================================================================
> >== A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
> > http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara
> > Zagora

> A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

- --
- -===============================================================-
- - Regards,                                            AngelFire -
- -     Stanislav Lechev                    <firedust@xxxxxxx>    -
- -    PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc   -
- -===============================================================-
A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

  • Във връзка с:

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.