Re: lug-bg: Fwd: QNX FIle Read Vulnerability

  • Subject: Re: lug-bg: Fwd: QNX FIle Read Vulnerability
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Mon, 23 Apr 2001 21:02:32 +0900

On Mon, Apr 23, 2001 at 02:18:02PM +0300, Ivan Petrov wrote:
|abe...zagatnati sa dosta dobri idei, koito naj-veroiatno sa mnogo dobre
|realizirani v comersialnia variant.
|kojto obache struva dosta dolarcheta :-(
|kato demo sravniavajki go s demoto na BeOS e po-slabo funkcionalno (imho).
|i mislia, che ne si struva da se razduva tozi offtopic za niakakvo si demo.
|pozdravi

Íå ñúì ñèãóðåí äàëè ðàçáèðàì ïðàâèëíî. Ñòðóâà ìè ñå, ÷å òîâà, êîåòî
ìîæå äà ñå âçåìå îò http://get.qnx.com/ íå ìîæå äà ñå íàðå÷å "Demo", à
ïî-ñêîðî ïîñòîÿííà áåòà.

Çà ÷îâåê ñâèêíàë ñ äîáðå ïîäðåäåíè Linux äèñòðèáóöèè, íàèñòèíà íå
èçãëåæäà ìíîãî äîáðå, íî ñëåä âðåìå ñå ñâèêâà ñ íÿêîè íåùà. Îòêðèâàø
êàê ñå ïðàâÿò ïî íåïðèâè÷åí çà Linux íà÷èí è çàïî÷âàø äà îöåíÿâàø
êîëêî äàëå÷ å ñòèãíàë Linux â ïîòðåáèòåëñêèÿ èíòåðôåéñ. ×åòåíå è
ïðîáâàíå ìó å ìàéêàòà.  Ïðèìåðíî ïðåäè âðåìå ïîäêàðàõ çâóê ñ íÿêàêâà
íåñòàíäàðòíà êàðòà è òîâà áåøå íàïðàâî óæàñ â ñðàâíåíèå ñ Debian  íà
ñúùàòà ìàøèíà. Íî áåøå ïðèÿòíî ÷îâåê äà èçëåçå çà ìàëêî îò Linux ñâåòà
è äà âèäè êàê ñå ïðàâÿò ïîäîáíè íåùà â QNX. Òàêà èëè èíà÷å, QNX å
äîñòà ñïåöèàëèçèðàíî æèâîòíî è íàäàëè å îò èíòåðåñ çà áîëøèíñòâîòî îò
UNIX/Linux þçúðèòå. Àç òîãàâà ðåøèõ, ÷å íå ìîãà äà ñè ïîçâîëÿ äà ãóáÿ
âðåìå äà ñè èãðàÿ è ñ òîâà è èçòðèõ QNX. Ñåãà íåùàòà ìîæå äà ñà
ïî-ðàçëè÷íè.

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

> [...]
|i mislia, che ne si struva da se razduva tozi offtopic za niakakvo si demo.

Ne sum siguren dali razbiram pravilno. Struva mi se, che tova, koeto
moje da se vzeme ot http://get.qnx.com/ ne moje da se nareche "Demo", a
po-skoro postoianna beta.

Za chovek sviknal s dobre podredeni Linux distribucii, naistina ne
izglejda mnogo dobre, no sled vreme se svikva s niakoi neshta. Otkrivash
kak se praviat po neprivichen za Linux nachin i zapochvash da oceniavash
kolko dalech e stignal Linux v potrebitelskiia interfeis. CHetene i
probvane mu e maikata.  Primerno predi vreme podkarah zvuk s niakakva
nestandartna karta i tova beshe napravo ujas v sravnenie s Debian  na
sushtata mashina. No beshe priiatno chovek da izleze za malko ot Linux sveta
i da vidi kak se praviat podobni neshta v QNX. Taka ili inache, QNX e
dosta specializirano jivotno i nadali e ot interes za bolshinstvoto ot
UNIX/Linux iuzurite. Az togava reshih, che ne moga da si pozvolia da gubia
vreme da si igraia i s tova i iztrih QNX. Sega neshtata moje da sa
po-razlichni.

--JS

-- --> End of translated message <-- --