Re: lug-bg: kylix

  • Subject: Re: lug-bg: kylix
  • From: manitu@xxxxxx (Rumen Krasstev)
  • Date: Wed, 25 Apr 2001 17:46:59 -0700

imam ranna beta wersia na C++ kompilatora za kylix (kakto e CBuilder za
winboze), taka che
ako pascal-a ti e problema skoro i nego niama da go ima..
problema pyk na men mi e w nedokumentiranite sys funkcii na QT...ne znam ot
kyde da gi dobaram
i sega funkcii kato GetCurrDir ili FindFirst/FindNext raboteshti w
winbozeto ne moga da prenapisha za
kylix shoto api-tata sa drugi...nikyde nishto ne pishe za tiah...da ne
goworim za lib.so analoga na dll-ite
w win :((((

  • Във връзка с:
  • Относно: