Re: lug-bg: URGENT! KDE2- Antialiasinq-OK! Cyrilica - YOK!

  • Subject: Re: lug-bg: URGENT! KDE2- Antialiasinq-OK! Cyrilica - YOK!
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Wed, 25 Apr 2001 23:53:32 +0300

On Wednesday 25 April 2001 16:02, you wrote:
> Mda!
> Mandrake 8.0 ! OK e ! Obache problemite s kirilicata sa si sushtite -
> Niama! KDE 2.1.1 , koeto idva s nego niama vuobshte kde-i18n-Bulgarian !!!!
ops!
i18n ne oznachava poddrajka saotvetnata za dajavata kodova tablica!
kde-i18n-Bulgarian oznachava, che KDE ste ti govori nabalgarski i v
help-ovete na vsichki KDE apps ste chetesh na balgarski (totalen prevod).
ama oste nikoj ne go e prevel.
a i ne e malka rabota.
a i takmo si gledam na kmail-a tova: Mail Transport:[smtp://.........:25] -
ha prevedi go tuj smtp:))

Ivan Petrov