Re: lug-bg: remote connect (fwd)

  • Subject: Re: lug-bg: remote connect (fwd)
  • From: firedust@xxxxxxx (Stanislav Lechev)
  • Date: Thu, 26 Apr 2001 12:33:15 +0300

opitaj slednoto powecheto trojani podmenqt /bin/ls
za da krie files...
movesh da naprawish slednoto
cp /home/ftp/bin/ls /bin/
towa obiknowenno ne e trojannato

led towa proweri w /usr/bin, /usr/lib
i tnt dali nqma nqkoq dir ot sorta na ".(space)"
ili "(space)."
obichainite uv "skriti dirs"
no pyrwo wiv e /dev/...
da stranni files koito da ne sa char ili block devices...
a naj obiknowenni text files... w koito obiknowenno e napisano koi
portowe da se skriqt ... koi files i tnt

On Thursday 26 April 2001 11:53, you wrote:
>   Tia mashinata si e moia i az sym toia deto e slagal OpenSSH.
> A v hosts.allow sym si addnal subneta ot koito moga da vlizam i do sega
> vinagi si e bilo OK.
>   A tova za troiana ne znam kak da proveria. Do sega ne mi se e nalagalo.
>
> Niakyv syvet ?
>
> mano

- --