Re: lug-bg: Cirilica - muka pot i sulzi - GOODBY !

  • Subject: Re: lug-bg: Cirilica - muka pot i sulzi - GOODBY !
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Fri, 27 Apr 2001 10:10:00 +0300

Vupreki, che sam se opravil s kirilicata, bez da obrastam vnimanie
na tova MNOGOOOO vajno failche encodings.dir,
mnogo bih iskal da mi go pratish (tvojto) i da go razgledam, pls!

predpolagam, che poradi tazi prichina triabvashe da prenapisvam fonts.dir ot
ttmkfdir,
stoto v nego niamasge 1251, ta mu go slagah ruchno...
Ivan Petrov