Re: lug-bg: Kmail

  • Subject: Re: lug-bg: Kmail
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 28 Apr 2001 20:02:50 +0300

ami  moje bi imash unresolved dependencies  ili conflicts ( ako si instaliral
tazi paketi ot KDE-to  direktno s dpkg  , bez da oburnesh vnimanie na
dependencies i conflicts - vij  "apt-get check" kakvo ti dava   )
dai
apt-cache showpkg  kmail
i ste vidish ot kakvo zavisi KMail , i koe zavisi ot nego , instalirai si
lipswashtite packages nai-dobre  prez ftp/http .
I osven tova mai ste e nai-dobre da si slojish cqloto kde
(  ima si go v woody ), ili pone kdebase paketa , ako go nqmash .

Osven tova opitai s :
1. v environment e  LANG=C
2. v XF86Config v section "Keyboard"  sloji :
        XkbLayout  "bg1251"
        XkbVariant  "phonetic_enhanced"    # za foneti4na , za BDS ne pomnq
                  XkbKeymap "xfree86(intl)"

  • Относно: