Re: lug-bg: IPX i po tocno kak sa nawyrzani *.h na kernela

  • Subject: Re: lug-bg: IPX i po tocno kak sa nawyrzani *.h na kernela
  • From: kristo_komsalov@xxxxxxxxxxx (Kristo)
  • Date: Mon, 14 May 2001 21:00:43 +0300

Az sym gord, az sym welik
AZ SYM STASLIW
Taka ne sym se kefil ot mnogo wreme
a i kolko sym gord sys sebe si nemam dumi.

Uspiah, Uspiah

Namerih mu cakata i na 3'te paketa
Blagodaria na wsicki za pomostta

I pri towa mnogo elegantno.
1. Malkoa redakcia na
pytistata na includite
2 Edna nisto i nikakwa opcia -I w Makefile "mai daze e izlisna"
3. Mnogo elegantna # define direktiwa
w nekolko sorsa -> i kompilatora sam si oprawia
gresnoto miasto ce to inace ste se sbyrkam ot redaktirane
pyk i mi se iskase da zapaza do maksimum cisti sorsowete
na awtorite ot moi redakcii.

Towa ce sym tolkowa welik woobste ne mi preci
da si poiskam pak sywet ;-).

Sega kato gi oprawih mi se ste da stanat dostypni za sicki.
Misla si i za nowa wersia na IPX.HOWTO
Znaci na awtorite imenata i mailowete gi imam
weroiatno sa stari no moze bi ste uspeia da gi namera.
Howtosite imaha nesto kato organizacia za potdryzkata im
Awtora koito e otgoworen za IPX howtoto mai go e izostawil.
No bi triabwalo tazi grupa organizirasta howtosite
da e naiasno sys situaciata.
A sym ubeden ce awtorite triabwa da sa izwesteni
za publikuwane na izmeneni tehni sorsowe.
Nai malkoto ot uwazenie bez znacenie
kak stoi wyprosa s licenzite

Woobste mi e trudno da resa w kakyw red da podhoda.

Taka kakto sym naprawil redkciite edin diff ste byde sywsem
malyk i s nekakwa dokumentacia kak da go plesne cowek
i towa na moita stranica systo e nacin
Ama ne e hubawo taka mraza da slagam difove patchowe
A i mota stranica ne e mezdu nai posesawanite mesta
Ne mi hareswa tozi nacin.

Ta imase nesto pisano kakwo se prawi w takawa situacia.
Ama ne se sestam kyde.

Ta ako moze da mi pomognete s nekoi sywet :-)

A i sega sorsa e oprawen da raboti sys Slackware 7.1
i iadro 2.2.18
Prekompilirah i izcialo podmenih starita sbirstain nesta.
Sicko raboti slynce. Nowelskia server wece sie kakto
az si go iskah a ne kakto mi go dawat RedHat

Dali ima wece izlezli kolekcii s 2.4.xx iadro
Niakoi rowil li se e w /usr/src/linux/include
na 2.4.xx iadro ima li golemi razliki spriamo 2.2.xx
Specialno direktoria net.

Imam Mandrake 7.1 i RedHat 6.2
Tia dni da wida dali nema nekoia razlika pri tiah
Obestaha mi pretocen Mandrake 8.0
ama kato go pretocat ta da widim.

Pozdrawi Kristo