Re: lug-bg: advanced routing & proxy

  • Subject: Re: lug-bg: advanced routing & proxy
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Mon, 14 May 2001 13:02:29 -0700 (PDT)

e ne beshe nujno da obiasniavate kak se setva proxy za
dvb :{
dali nikoi ne znae kak stava, a? tova e tema ,koiato e
sliazla ot dneven red predi mnooogo vreme.
takova podrobno obiasnenie..??.. javno skoro e
nastroivana podobna "pushtina" ?
kato gledam ot pismoto vi "Organization: Netplus Ltd."
- da ostanem li s vpe4atlenie 4e Netplus,koito ne sa
provincialen dostav4ik praviat tova s downloadite na
svoite klienti ?

obiknovenno tuk niakoi pita kato neznae , a ne
obratnoto da kazva kakvo znae.
Blagodaria ot imeto na vsi4ki za mini lekciikata na
tema "DVB&Proxy" no pismoto na Yavor Kolarov imashe
savsem druga naso4enost.4oveka iskashe da predloji
ideia za neshto obsajdano na seminara.
Na men li4no DVB kam EON mi e v pomosht kogato go ima
razbira se :-),shto da ne go polzvam taka oi taka si
go ima.
Tva za provinciata e otdelen vapros: te i Ivan Kostov
i Petar Stoyanov sa ot provinciata .. ama... ;-)

georgi

Regards

P.S. Sorry za spam-a . Ne mi "Reply" za da ne stane
dalga i shiroka.