Re: lug-bg: Za conferenciata open source i dr.

  • Subject: Re: lug-bg: Za conferenciata open source i dr.
  • From: stoko@xxxxxxxxxxx (stoko@xxxxxxxxxxx)
  • Date: Tue, 15 May 2001 18:47:12 +0300

On Tue, May 15, 2001 at 02:16:48PM +0300, Valery Dachev wrote:

> Da, ama taq organizaciq, powtarqm, se poddyrva ot hora, koito za celta
> trqbwa da otdelqt ot wremeto si i zatowa trqbwa da poluchat syotwetnoto
> wyznagravdenie.
> Oswen towa, pri polovenie, che shte ima dareniq, tezi dareniq trqbwa da se
> otchitat, za da ne potynat nqkyde, bilo to pred dyrvawata ili pred
> daritelq. Wsyshtnost, w zawisimost ot wida na organizaciqta, move da se
> nalovi da se prawqt nqkakwi sybraniq, kogato zakonyt za elektronniq podpis
> ne winagi ni wyrshi rabota, a i trqbwa za neq da se wodi schetowodstwo.
> [...]

Duma da njama,imame nuzhda ot jurist. Mozhe da se kazhe,che go imame-Orlin naj-verojatno shte se navie da pomogne.Kakto vizhdam,i Yovko e gotov da se vkluchi,az syshto deklariram,che sym gotov da se nagyrbja s tova.Kato kazvam tova,imam predvid rabotata po registracijata na ORGANIZACIJA.Ne sluchajno pisha s glavni bukvi. Vyprosa e ot izkluchitelna vazhnost,makar da mi se struva ot pasivnija harakter na diskusijata,che dalech ne vsichki go syznavat. Dnes imah razgovor s edin moj poznat profesor,uchastwash ot dosta godini w njakolko takiwa organizacii/sdruzhenija. Dosta neshta mi se izjasniha,bih iskal da gi spodelja i s was:(vse pak da napomnja,che Orlin e jiurista:-)
        1.Formata na organizacijata: fondacija ili sdruzhenie? Smjatam,che fondacijata bi iskala twyrde mnogo hora da se zanimavat s neja.Malko ot nas biha bili na razpolozhenie po cjal den,v prodylzhenie na meseci ili godina.Oswen tova fondacijata oznachava i nalichieto na po-seriozen finansov iztochnik,kojto zasega ne se ochertava,a i fondaciite imat dosta poveche vzimane-davane s dyrzhavata-vkarvat se v njakakyw registyr,dejnostta im se sledi po-izkyso i t.n.(Pak sha pitame Orlin:-) Sdruzhenieto s idealna cel naprimer mozhe da se osnove ot min. 3 choveka.Ima edna osobenost-uchreditelnoto sybranie ne e mnogo hubavo da e poveche ot 15-20 choveka,zashtoto tezi 15-20 shte trjabwa da idwat wseki pyt,kogato shte se vzima njakakwo reshenie. ima i drugi predimstwa,tak che mi se struva,che edno sdruzhenie e po-dobrata ideja
        2.Namiraneto na sponsori.Mnogo vazhen moment.Pari shte ni trjabwat: za konsultantska pomosht,za registracija,za poddyrzhane eventualno na filiali,za finansirane na razlichnite projavi,eventualno za njakoj server,na kojto da si hostnem edin po-chitav portal(ili po-jak forum - bez da obizhdam kogoto i da bilo:-),pyk ako shtete i pari za reklama-vseki ot nas bi se izkefil na fanelka  ili shapka s Linux-logoto ili Pingvina(a i ne samo nie). Takava podkrepa shte tyrsim VEDNAGA sled podavaneto na dokumentite za registracija.No trjabwa da izlezem s konkreten proekt-naprimer "Izpolzvane na Linux w bylgarskite uchilishta i universiteti(resp. dyrzhavna administracija)" Zashtoto pari se davat za proekti,ne tolkova za idei i dobri zhelanija.
        3.Trjabwa nie samite da se vzemem naseriozno,za da ni vzemat naseriozno.Ne stava da govorim za Linux v dyrzhavnata administracija i da chakame njakoj ot visokopostavenite gospoda da ja swyrshi tazi rabota.Njama da stane taka.Nie trjabwa da natiskame.Ne mi otgovarjajte che e trudno i che ima korupcija i t.n. i pr.Znam go, i zatova si/ni pozhelavam tyrpenie i oshte po-goljam entusiazym(podkrepen s dejstwija) Tova e zasega. Imame mnogo neshto da swyrshim,taka che - pomagajte! :-)))
                                        Stockton

  • Във връзка с:
    • lug-bg: Organizaciq
      • Изпратено от: koko@xxxxxxxxxxxxx (Nikolay Dimitrov Yourgandzhiev)