Re: lug-bg: organizacia LUG-BG

  • Subject: Re: lug-bg: organizacia LUG-BG
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Wed, 16 May 2001 09:55:06 +0100 (BST)

--- Luben Karavelov <luben@xxxxxxxxx> wrote: > On Tue,
May 15, 2001 at 06:57:54PM +0300, Ivan
> izkaje mnenie po vuprosa
> podkrepa se nujdae i dali iska
> sas takava deinost ili da
> ako ne me luzhe pametta Georgi Georgiev - Skeleta e
> edin ot osnovatelite.
> naistina shte e hubavo da se chue negovoto mnenie po
> tezi vyprosi. no syshto
> taka mislia, che gupata LUG-BG e napravena i triabva
> da si ostane takava
> kakvato e sega - obsyjdane na problemi svyrzani s

Tozi vapros se e povdigal ne vednaj ot osnovavaneto
na grupata.

Vinagi e naddeliavalo mnenieto da ne se registrira
oficialna organizacia po mnogo pri4ini:

1. Shte se nalaga da se raboti s pari
2. Shte se naloji polzvane (i zaplashtane)
   na uristi, s4etovoditeli i pr.
3. Shte se praviat u4reditelni i pr. sabrania
4. Shte ima izbori za rakovodstvo i upravitelno
   tialo, koeto shte izzeme palnomoshtiata na
   chlenovete - t.e. shte minem ot priaka
   demokracia kam predstavitelna.

Tova poslednoto men li4no mnogo me plashi,
shtoto v takav tip demokracia vinagi se
uzurpira vlastta ot upravitelnoto tialo,
pochvat prevrati, razcepvania, sadebni sporove
i pr.

Sega grupata niama oficialni lideri, ima lideri
po zaslugi, priznati ot ostanalite. Misla, che tova
sa osnovatelite (10-tina choveka), administratorite
(G.Akabaliev /1998-1999g./, S.Dobrev /2000g./ i
Spas Pavlov za tazi godina).

Za men obache nai-lideri sa horata, koito v momenta
davat nai-mnogo kompetentni saveti ili praviat
novi raboti po temata: A. Zinoviev, Al, Shopov,
J. Lambrev, V. Dachev i mnogo oshte drugi,
koito tuk ne moga da izredia vsichkite.

Misla che tezi hora triabva da se izkajat po vaprosa.

Lichnoto mi mnenie e ako shte se registrira
takava organizacia, tia da e paralelna struktura,
t.e., da ne se promenia statusa na segashnata grupa,
a da se definira izcialo nova struktura, koiato
da niama nikakvi formalni vrazki s mail-lista.

Poneje ne obicham oficialni organizacii (poradi
pri4inite koito napisah po-gore), az ne bih se
vklu4il v registriranata organizacia.

=====
Skelet
====== http://skelet.hit.bg